Grav, Jar og Lysaker skolekorps

Festkonsert med Blåsemafian.

Store Sal

Grav Skolekorps

De samarbeidende skolekorpsene på Grav, jar og Lysaker skal igjen samles til festkonsert i Bærum kulturhus. I år er vi så heldige å ha fått med oss Blåsemafian.  Blåsemafian er en av de mest anerkjente blåserekkene i Skandinavia og Europa, kjent for sitt samarbeid med en rekke artister som for eksempel Marcus & Martinus, Madcon, Cezinando og Angelina Jordan, i tillegg til utallige opptredener på ulike TV-produksjoner. Selvfølgelig er de gamle skolekorpsmusikanter og alle husker de vel fra deltakelse i den norske melodi Grand Prix.

På konserten vil alle korpsets grupper være med, inkludert Bærums eneste drill. Blåsemafian vil både spille sammen med korpset og alene. Dette blir en topp aften med mye trøkk!

Pris: 0 - 225
Varighet: 1 t, 10 min u/pause