Smak av juleøl og akevitt

Julens viktigste drikker, julesnacks og landets fremste akevittmester, Halvor Heuch.

Foajéscenen

Bærum Kulturhus

Noen har sine favoritter, og sverger til de, mens andre igjen er på utkikk hvert år etter «det nye».

Noen vil bare nyte drikket, mens andre skal finne den perfekte kombinasjonen med den deilige julematen.

Julesnacks på ei fjøl

Uansett hvem du er får du hjelp av Norges fremste akevittmester til å finne frem til de beste kompinasjonene og smakene.

Drikket står i fokus, og for å få den siste prikken over i-en serverer vi små smaksretter av diverse julemat.

Velkommen til en flott start på julehøytiden!

Om Halvor Heuch

Halvor Heuch er utnevnt til ridder av 1. klasse av St. Olavs Orden for hans innsats «for norsk matkultur og akevitt-tradisjon.»

Utdannet sivilingeniør, jobber han som fagdirektør i Arcus Produkter, og har gitt ut flere viktige bøker om akevitt og norsk mattradisjon.

Bilde av akevittmester Halvor Heuch
Pris: 550