Sangen om alt som blir borte

Foto: Premysl Bukowski

Sangen om alt som blir borte

Hva skjer med ting som blir borte? For barn 6-9 år.

Underhuset

Bærum Kulturhus

Sangen om alt som blir borte er en forestilling basert på barns tanker og opplevelser om hva som skjer med ting som blir borte. Er leken jeg mistet i fjor på samme sted som bestefaren min som døde før jeg ble født? Er det et spesielt sted for mistede sokker og stjerner som slutter å skinne?

Skaperne bak forestillingen har bedt en gruppe barn i alderen 6-9 år svare på følgende to spørsmål: Hvor drar ting når de blir borte? Hva slags fortellinger bærer de tingene som forsvinner? Svarene deres og historiene de fortalte oss har blitt til en forestilling fylt med levende musikk, animasjon og fortellinger, om store følelser og med mye humor.

Ved hjelp av levende musikk, projeksjoner, fysisk teater og historiefortelling ønsker Teater NIE å transportere publikum inn i en magisk verden av livets tapte skatter.

Velkommen til en intim og filosofisk stund hvor publikum både får le og undre seg over små og store spørsmål i livet. Her er det rom for å tenke over ting man ikke har tenkt så mye på før. Eller kanskje man har tenkt på dem, men trodde at man var den eneste.

Pris: 0 - 185
Varighet: 45 min