Jubileumsprogrammet er lansert

Bærum Kulturhus fyller 20 år 3. september, og dette markeres med et svært stert jubileumsprogram.

Jubileumsprogrammet er klart, billetter til over 200 store og små konserter og forestillinger ligger på www.baerumkulturhus.no, og billetter kan kjøpes nå.

I september er det 20 år siden Kulturhuset sto ferdig. Dette er rett og slett en milepæl vi er stolte av, og vi takker alle for at vi har klart å skape et levende og svært aktivt hus. Takken går spesielt til publikum, artister, det lokale kulturlivet, samarbeidspartnere og ikke minst vår eier Bærum kommune som har vist og gitt oss stor tillit, stolthet og entusiasme. Tusen takk!

Vår visjon er å by på Norges beste kulturopplevelser, og vi vil forsterke denne ambisjonen i anledning jubileet. Vi har nøye satt sammen et program som er ment å berøre ditt hjerte, utfordre dine tanker og skape uforglemmelige opplevelser.

Vårt mål er å være et sted der kunsten blomstrer og hvor vårt publikum kan finne inspirasjon og glede. Vi ønsker å tilby mangfoldige og inkluderende kulturopplevelser som er tilgjengelige for alle.

Bærum Kulturhus er et av Norges mest aktive og varierte kulturhus, med fem scener midt i Sandvika sentrum. Vi skal utvikle og formidle et bredt og inspirerende kulturtilbud for alle, samtidig som vi skal være en profesjonell visningsarena for det lokale kulturlivet. Gjennom vår dansesatsing, Dans Sørøst-Norge, er vi en ledende produsent og formidler av
profesjonell dans- og scenekunst.

Jubileet blir markert med et svært sterkt program —kanskje den beste høsten vi har presentert, og rommer i alt 215 store og små konserter og forestillinger.

Trykket program distribuert til alle husstander i Bærum, "gamle" Asker og deler av Hole og Oslo Vest.

Her kan du lese vår bla-versjon av programmet.

Takk for at du er en del av vår historie og feirer vårt 20-årsjubileum med oss!

Kai Gustavsen, kultuhussjef